Je wordt doorgestuurd naar Mijn Omgeving van DPG Media. Hier regel je alles omtrent je bestelling snel en gemakkelijk.
Neem contact op
Bel tijdens kantooruren naar 088-5500200. Wij helpen je graag verder.
Veelgestelde vragen
Hoe vaak mag ik een proefabonnement afsluiten?
Omdat het kennismakingsabonnementen betreft, kun je per adres niet vaker dan twee keer per jaar dezelfde titel proberen. En per jaar niet meer dan vier verschillende titels van DPG Media. Val jij daarbuiten? Dan krijg je bij je aanvraag automatisch een ander scherp aanbod te zien.
Stoppen proef- of voordeelabonnementen vanzelf?
Kortlopende proefabonnementen van enkele weken stoppen automatisch. De bezorging stopt vanzelf. Je zit dus nergens aan vast.
Verder geldt momenteel voor de meeste week- en maandmagazines dat deze altijd opzegbaar zijn, dus zelfs als de korting nog loopt. Deze voorwaarde wordt vermeld bij de titelinformatie.
Een klein aantal magazinebundels en specials is uitgesloten van deze tijdelijke actie. Voor deze titels geldt dat ze maandelijks opzegbaar zijn na de gekozen kortingsperiode van 1, 2 of 3 jaar.
Wat is er mogelijk met mijn abonnement als ik op vakantie ben?
Natuurlijk is het mogelijk om deze actie in te laten gaan na je vakantie. Indien je dit niet wilt kunnen wij de bezorging tijdelijk stopzetten of op een andere plek laten bezorgen. Je kunt uiteraard wel digitaal blijven lezen. Zo voorkom je een stapel papier, maar blijft je wel op de hoogte. Ga naar 'Instellingen' op de website van je gekozen titel en klik daar op het kopje 'Bezorging'.
Wat gebeurt er aan het einde van mijn proefperiode?
Je proefabonnement loopt automatisch af en de bezorging stopt vanzelf. Je zit dus nergens aan vast.
Hoe vindt de betaling plaats?
Betaling vindt plaats door middel van een automatische incasso. Door je rekeningnummer in te vullen bij de gegevens in het bestelproces, geef je toestemming voor een automatische incasso van het afgesproken bedrag per betalingstermijn.