De beste leesdeals Het officiële verkoopkanaal van DPG Media Geen verzendkosten Alle abonnementen en losse nummers op één plek
Makkelijk Lezen 5-2024

Makkelijk lezen Lekker lezen voor iedereen

In deze editie
Ja hoor! Kwik, Kwek en Kwak willen niet in bad! Ze racen liever rond in hun kar. De Zware Jongens hebben ook al geen zin om in bad te gaan. En de Boze Wolf heeft geen zin in bruine bonen. Hij wil koekjes! Daar is Gijs Gans ook dol op en dit keer heeft hij geluk. De nieuwe raaf van Mikmak krijgt geen koekjes, en dat is zijn eigen schuld! Echt? Jazeker, lees het maar in dit deel van Makkelijk lezen.
7 ,99
per nummer
Inclusief verzendkosten
Over Makkelijk lezen

In de Donald Duck Themapockets hebben de lezers het voor 't zeggen! Op Donaldduck.nl staat ruim van tevoren een poll waar lezers kunnen stemmen op hun favoriete thema. De meeste stemmen gelden! Verhalen die aansluiten op dit thema zullen in deze dubbeldikke uitgave worden gepubliceerd.

Daarom lees je Makkelijk lezen
  • Spannende en grappige avonturen
  • ruim 500 pagina's leesplezier
  • Spaar de rugtekeningen!

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Als ik meerdere artikelen bestel, worden alle producten dan samen geleverd?