De beste leesdeals Het officiële verkoopkanaal van DPG Media Geen verzendkosten Alle abonnementen en losse nummers op één plek
Makkelijk Lezen 6-2024

Makkelijk lezen Lekker lezen voor iedereen

In deze editie
Het is weer zover, hoor. Buurman Bolderbast doet mee aan een wedstrijd. En dan wil Donald natuurlijk van hem winnen! Of dat lukt? Dat zullen we zien! Guus Geluk wint altijd. Deze keer zelfs met schaken! Oom Dagobert is blij met zijn nieuwe huisdier, een zingende vlo. En Katrien krijgt onverwacht ook een heleboel huisdieren. Lees en lach maar mee!
7 ,99
per nummer
Inclusief verzendkosten
Over Makkelijk lezen

In de Donald Duck Themapockets hebben de lezers het voor 't zeggen! Op Donaldduck.nl staat ruim van tevoren een poll waar lezers kunnen stemmen op hun favoriete thema. De meeste stemmen gelden! Verhalen die aansluiten op dit thema zullen in deze dubbeldikke uitgave worden gepubliceerd.

Daarom lees je Makkelijk lezen
  • Spannende en grappige avonturen
  • ruim 500 pagina's leesplezier
  • Spaar de rugtekeningen!

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Als ik meerdere artikelen bestel, worden alle producten dan samen geleverd?