De beste leesdeals Het officiële verkoopkanaal van DPG Media Geen verzendkosten Alle abonnementen en losse nummers op één plek
Makkelijk Lezen 2-2023

Makkelijk lezen Lekker lezen voor iedereen

In deze editie
Ben jij bang voor spinnen? Donald Duck niet, hoor! Hij gaat zelfs op pad om een huisspin te vangen! Kwik, Kwek en Kwak willen heel graag een huisdier. Maar of ze dat krijgen? Goofy en Mickey zijn er ook weer bij. Ze zien een inktvis en betrappen een boef. Lees maar hoe dat afloopt! Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!
7 ,99
per nummer
Inclusief verzendkosten
Over Makkelijk lezen

In Donald Duck History Pocket leer je alles over de geschiedenis van de wereld - van de steentijd tot nu! Elk deel is gevuld met de spannendste en leukste avonturen van Donald, Mickey en Goofy in steeds een andere periode; van de oertijd tot de Middeleeuwen.

Daarom lees je Makkelijk lezen
  • Leren over de geschiedenis
  • Spannende avonturen met Donald, Mickey en Goofy
  • Elke pocket een andere periode
  • Reizen door de tijd

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Als ik meerdere artikelen bestel, worden alle producten dan samen geleverd?