De beste leesdeals Het officiële verkoopkanaal van DPG Media Geen verzendkosten Alle abonnementen en losse nummers op één plek
Makkelijk Lezen 7-2024

Makkelijk lezen Lekker lezen voor iedereen

In deze editie
Nee, hè? Kwik, Kwek en Kwak willen lekker spelen op het strand, maar Donald Duck heeft andere plannen. Hij zoekt spullen in het zand om rijk te worden. Of het hem lukt? Dat lees je in dit nieuwe deel van Makkelijk lezen!
7 ,99
per nummer
Inclusief verzendkosten
Over Makkelijk lezen

Dit puzzelblok staat propvol hersenkrakende piekerpuzzels! Het zijn er meer dan honderd, dus je kunt kiezen! Begin je met een kruiswoordpuzzel, zoek je de weg in een wirwar of pieker je je suf over een Suducku? Slijp je potlood, pak voor de zekerheid ook een gum en ga aan de slag! Geniet van bladzijden vol piekerpret!

Daarom lees je Makkelijk lezen
  • Meer dan honderd hersenkrakende puzzels
  • Keuze uit kruiswoordpuzzels, wirwar en Suducku
  • Bladzijden vol piekerpret, goed voor de ontwikkeling

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
Als ik meerdere artikelen bestel, worden alle producten dan samen geleverd?